Skip to main content
Category

MAKAN

MAKAN

Bahulu Sedap

Siapa suka bahulu? Anak aku yang no 2 tu pantang nampak bahulu..dia akan makan-makan makan. Pernah habis sebalang dia sorang hadap. Punyalah suka, melantak terus! Baru-baru ini ada rakan aku jual bahulu Terengganu. Pergh..bahulu beras. memang feveret. Bahulu ni akan dapat lepas raya. 1hb mula kurier guna CityLink. Mari fefeling…
Admin
May 21, 2020
kambing perap bbq
MAKAN

Kambing Perap BBQ & Sos Black Pepper Lazat, Anda Patut Cuba

Tempoh PKP kerana COVID-19 dah dipanjangkan lagi hingga ke 28 April. Hari-hari dok ulanng menu sama kan. Mana yang dah muak makan ayam hari-hari, nah ada kambing perap bbq dah siap masak. Tinggal nak panaskan sahaja. 1 pek itu bolehlah makan 2 orang kalau berjimat 3 orang pun boleh. Tengok…
Admin
April 14, 2020
error: Content is protected !!